Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Czy w końcu wrócę na stałe?

poniedziałek, marca 20, 2017 sieczkarnia 0 Comments Category :

Witajcie! Nie pisałam postu na bloga już tak długo, że w sumie faktycznie zapomniałam jak to się robi. Nie mam też zupełnie pomysłu na pierwszy post po tak długiej nieobecności. Wiecie dobrze, że u mnie z blogowaniem jest w kratkę - czasem piszę, a czasem nie ma mnie przez pół roku. Pisałam już też nieraz o tym, że powracam - i faktycznie wracałam, ale na bardzo krótko. W każdym razie raczej nigdy nie myślałam o tym, żeby bloga usunąć. Zawsze był on gdzieś z tyłu mojej głowy. Miałam też mega duże plany na rozwój bloga w 2017 roku i postaram się je zrealizować. Jak wyjdzie? Zobaczymy, ale mam nadzieję, że będziecie mi kibicować.





A co u mnie słychać? Mam się dobrze, chociaż czas mojej nieobecności był także powiązany ze stanem zdrowia, zwłaszcza w zeszłym roku. Oczywiście przechodziłam jak to każdej zimy okres gorszego samopoczucia i teraz muszę nadrobić bardzo wiele rzeczy, zawodowo, życiowo, w pracy nad sobą i z celami. Na szczęście okres wiosenny i letni są dla mnie o wiele łatwiejsze. Mam masę pomysłów, część z nich udaje się zrealizować, mam też o wiele lepszy nastrój. Także trzymajcie kciuki, żeby ta wiosna i lato właśnie tak pozytywne dla mnie były. 

Obecnie pracuję nad wieloma rzeczami, jak to ja. Staram się już jednak brać poprawkę na to, że u mnie tych pomysłów i celów do realizacji jest bardzo często o wiele za dużo. Próbuję je więc jakoś okroić i ograniczyć, ale jestem zdania, że celów nigdy za dużo - byleby jednak pamiętać o priorytetach i na nich się skupiać. Lepiej chyba mieć 10 celów i zrealizować 2 niż nie mieć żadnego i żadnego też nie spełnić. Nadal pracuję zdalnie, chociaż już trochę  inny sposób i na innych warunkach. Jak to ja - dalej ciągnę za sobą swoje noworoczne postanowienia i staram się wyrobić dobre nawyki. Czytam na masę, oglądam Netflixa, uczę się marketingu, kombinuję nad własnym biznesem i pracuję nad swoją pewnością siebie.

Jestem też strasznie ciekawa co słychać u Was.  

Żeby post ten nie był aż tak słaby i lamerski na koniec mam dla Was dawkę pomysłów na następne posty - możecie zajrzeć i dowiedzieć się o czym będę pisać. :)

  1. Współuzależnienie - jak sobie z nim radzić, jak z nim żyć?
  2. Pewność siebie i poczucie własnej wartości - jak je zbudować?
  3. Wywiady z chorymi na ChAD i inne choroby psychiczne - spróbuję udowodnić, że dobre życie z chorobą psychiczną jest możliwe.
  4. X sposobów na wyjście z depresji
  5. Metody leczenia DDA.
  6. Myśli źródłem bólu.
  7. Abundance Tapestry.
  8. Jak zmienić swoje przekonania?
  9. Jak zadbać o swoje Wewnętrzne Dziecko?
  10. O teoriach filmowych (ten wpis to moje marzenie, chcę się rozprawić z mitami typu 21 gram czyli waga duszy)
  11. Spróbuję też powalczyć o wywiad z kobietami z W Kratkę (czyli więźniarkami).
  12. Może wpadną wywiady z weganami, minimalistami i ludźmi wyznającymi zero waste.
  13. Jak stać się badassem?
  14. X sposobów na wyjście z systemu.
  15. Kompletny przewodnik życia z chorobą psychiczną.
  16. Moje ulubione horrory (wiecie, że jestem fanką tego gatunku).
  17. Najciekawsze poradniki, które przeczytałam.
  18. Metody na szczęście rodem z książek.
  19. Przewodnik po byciu introwertykiem.
  20. X sposobów na lepsze samopoczucie.
I pewnie o wiele, wiele więcej. Mam też inne info - jeśli ktoś z Was czeka na moje wyzwanie wychodzenia z dołka to już teraz się doczeka, bo kontynuuję nad nim pracę. Także - stay tuned!

RELATED POSTS

0 komentarze