Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Co tu się będzie działo w 2017?

piątek, grudnia 23, 2016 sieczkarnia 0 Comments Category :

Nie wiem czy to widać, ale ja planować uwielbiam. Nie wychodzi mi realizacja tych planów idealnie, ale uważam, że i tak spełniam o wiele więcej rzeczy niż gdybym nie planowała w ogóle. Nie będę dzisiaj pisać o planach osobistych, bo to nikogo nie interesuje, ale napiszę o tym jak widzę tego bloga w nadchodzącym roku.

blogowe plany na 2017 rok



Przede wszystkim bardzo chciałabym, żeby tematyka tego bloga coraz bardziej zbliżała się do psychologii, świadomego stylu życia, kreatywności i tworzenia, ale przede wszystkim do duchowości. Chciałabym, żeby w roku 2017 można było tutaj przeczytać o rzeczach, które pozwolą czuć się lepiej. Żeby można było wprowadzać zawarte na blogu wskazówki w życie i zmieniać je na lepsze. Nie wiem jak dużo będę pisała jeszcze o depresji. Obecnie spędzam trochę czasu na tworzeniu poradnika o którym pisałam już tak wiele. Poradnik ten jest o wychodzeniu z kryzysów, ale o byciu szczęśliwym w czasie tych kryzysów także. Nie wiem czy nie napisałam już o depresji wszystkiego co chciałam. Te wpisy cieszą się popularnością i dobrze. Powinny być czytane, ale przede wszystkim wykorzystywane w praktyce. Chciałabym jednak pisać od czasu do czasu o psychice i zdrowiu psychicznym - o lękach, fobiach, niepokoju, innych chorobach i problemach. Pewnie wrócę do Self Care Sunday. Chciałabym także czasem wspomnieć o rzeczach, które robię ja i które robią świadomi siebie i uduchowieni ludzi. Będą to medytacja, wdzięczność, wizualizacja. Ale po kolei.

ŚWIADOMY STYL ŻYCIA, SLOW LIFE, MINIMALIZM

Jest to coś co bardzo mnie ostatnio interesuje. Interesuje się tym od krótszego czasu, ale pewne rzeczy robię i wiem od lat. Nowością jest minimalizm, ale bardzo się na niego zafiksowałam (także dlatego, że zaczęłam samodzielnie wynajmować kawalerkę) i myślę, że będzie tutaj na blogu bardzo częstym gościem. Poza tym mam zamiar także wgłębić się teoretycznie i praktycznie w filozofię zero waste, co dla niektórych z Was może być totalną nowością. Skoro mowa o świadomym stylu życia to będzie o wspomnianej wcześniej medytacji, którą zaczęłam praktykować. Może spróbuję także jogi, wtedy także Wam o tym napiszę. Jeśli chodzi o slow life to będę dalej zachęcać do detoksu informacyjnego, częstszego bycia offline, ustalania priorytetów. Mam nadzieję stać się trochę polskim Leo Babautą. Będę też pisała o swoim przejściu z wegetarianizmu na weganizm, bo taki mam plan na rok 2017. Wspomnę o tworzeniu budżetu domowego, esencjalizmie, weekendach offline (i o tym co robić w zamian), będę także tworzyć swoją capsule wardrobe i pewnie zrobię inne rzeczy, które dobrze dopasują się do tych haseł. Jeśli więc interesuje Was ta tematyka to będziecie mieli tutaj o czym poczytać.

KREATYWNOŚĆ I TWORZENIE

Na pewno będę dalej relacjonować swoją pracę z "Drogą Artysty". Chętnie podzielę się z Wami ćwiczeniami, zadaniami z książki, ale także napiszę o tym jak idą mi Poranne Strony, Randki Artystyczne i wszelkie inne czynności związane z tym dziełem. Poza tym mam zamiar zacząć więcej tworzyć swoimi rączkami i chętnie zacznę w końcu także wykonywać wszelkie pomysły z Pinteresta. Nie zmienię się w blog o DIY (bo robię słabe zdjęcia), ale na pewno będę pisała o wiele więcej o tworzeniu i kreatywności we wszystkich dziedzinach życia. Może pokażę Wam moją wersję bullet i visual journala. Mam też bardzo ambitny plan, żeby zacząć szyć i robić na drutach. Chętnie opiszę Wam jak idzie mi noszenie spódnic i sukienek przez okrągły rok. Mam też w planach tworzenie własnego albumu, a może skuszę się na Project Life. W każdym razie na blogu będą pojawiać się wpisy bezpośrednio dotyczące takiej tematyki.

ŚWIADOMY BIZNES I FREELANCE

Tutaj postawię sobie poprzeczkę dosyć wysoko. Będę osobiście we własnym zakresie pracować nad własnym biznesem, a także rozkręceniem innych jego odnóg. Może wrócę do freelancu, ale na zupełnie nowych zasadach. Z większą świadomością, z zachowaniem zasad minimalizmu i przede wszystkim z większym szacunkiem do siebie, swojej pracy i swojego czasu. Postaram się dotrzeć do osób, które pracują zdalnie, na własny rachunek i samodzielnie. Może trafią oni do Badassów. Pisałam w ostatnim poście o tym, że chcę pójść na studia i w końcu postawić sobie też konkretne i łatwe do odczytania zasady zawodowej ścieżki. Chcę w tym nadchodzącym roku robić coś z sensem, nie tylko dla pieniędzy. To duże wyzwanie i wiem, że czeka mnie sporo pracy. Ale chętnie będę to wszystko relacjonować na blogu. Może kogoś z Was to zainteresuje.

CZEGO BĘDZIE MNIEJ?

Zdecydowanie mniej pisać będę o depresji i chorobach psychicznych. Wydaje mi się, że napisałam już naprawdę wystarczająco dużo. Jeśli ktoś szuka w sieci pomocy to znajdzie ją na moim blogu w wielu wpisach. Oczywiście mam zamiar być pewnego rodzaju ambasadorką zdrowia psychicznego, ale będę o tym pisać zdecydowanie mniej.

Mniej będzie także psychologii w rozumieniu teoretycznym. Chętniej jednak podzielę się swoimi sposobami na szczęśliwsze życie. Być może na blogu pojawi się jeszcze więcej osobistych postów z prywatnymi przemyśleniami.

A JAK WYGLĄDAJĄ PLANY BLOGOWE NA NOWY ROK U WAS?


P.S. - Życzcie mi determinacji, żeby chociaż połowa planów się spełniła!

RELATED POSTS

0 komentarze