Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Mroczne gry

środa, kwietnia 17, 2013 sieczkarnia 0 Comments Category :

Uwielbiam odkrywać rzeczy, które są nietypowe. Uwielbiam poznawać różnego rodzaju podziemia internetu. 
Horror to mój ulubiony gatunek filmowy, więc wszystko co mroczne, przerażające i przyprawiające o gęsią skórkę jest dla mnie cudowne.
Właśnie takimi określeniami można opisać grę logiczną ZEST stworzoną przez Karola Livera w 2004 roku. Odkryłam ją w 2006 roku i od tamtej pory o niej pamiętam, choć nie jestem pewna jak daleko udało mi się dojść. 
To gra online w której potrzebne są nam myślenie logiczne i abstrakcyjne jednocześnie. Polega na  odgadywaniu haseł i przechodzeniu do kolejnych etapów. Hasła mogą pojawić się:
  • na  obrazku lub pod nim, ukryte mniej lub bardziej
  • w adresie URL
  • rozwiązaniem może być odpowiedź na zadane pytanie ( które pojawi się na obrazku )
  • nie wszystkie hasła muszą być rozwiązaniami, mogą to być jedynie podpowiedzi.


Następnie wpisuje się owe hasła w adres URL i klika Enter. Jeśli hasło jest poprawne awansujemy do kolejnego etapu, czyli kolejnej strony. Tu etap pierwszy:




Gra jest niezwykle wciągająca i naprawdę wymaga sporo wysiłku intelektualnego ! 
Przerażająca muzyka w tle, upiorna grafika i takie też zagadki, tworzą świetny klimat. 

Osobiście grałam jedynie w ZEST'a, ale istnieje sporo innych Riddle Games. Pierwowzorem wszystkich jest Notpron , a tutaj znajdziecie 14 ( ! ) innych równie interesujących, wymagających i nietypowych logicznych gier online. Wszystkie gry są w języku angielskim

Jeśli ktokolwiek się skusi na spróbowanie swoich sił, niech się koniecznie tym podzieli ! Żałować nie będziecie, bo grając w nie wchodzi się w zupełnie inny, nieznany świat.


RELATED POSTS

0 komentarze