Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Moje Guru - Moja Siostra

piątek, lipca 26, 2013 sieczkarnia 6 Comments Category :

Od jakiegoś czasu planowałam stworzenie niewielkiego cyklu postów o osobach, które mnie motywują i inspirują. 

Moim największym autorytetem niemal w każdej dziedzinie jest moja Siostra. To kilka lat ode mnie starsza, żona i mama dwójki dzieci, stylistka i kobieta prowadząca piękny styl życia.

I to taki mój naprawdę prawdziwy wzór do naśladowania. Motywuje mnie bardzo dogłębnie i bardzo skutecznie, na długo. To nie tak jak z ludźmi których nie znam, a których porady i metody staram się stosować. To nie tak jak z motywującym postem, o którym pamiętam bardzo krótko. To nie tak jak z pisaniem-ale mnie zmotywowałaś!, po czym szybkim odejściu od monitora i powrotem do starego stylu życia.

To jest autentyczne, bo Ona jest autentyczna.



Dlaczego jest taka niesamowita ?

Ponieważ jest świetną matką i żoną. 

Gdybyście weszli do jej domu z pewnością uderzyłby wasze nozdrza jakiś smakowity zapach, zobaczylibyście piękne i stylowe wnętrze, duuużo książek i wspaniałe pamiątki z  ich życia. Moja siostrzenica i siostrzeniec mają naprawdę wspaniałą, nowoczesną, kochającą i wyluzowaną Mamę. To co Ona potrafi stworzyć w kuchni idealnie trafia w moje kubki smakowe. Sprawia, że miejsce gdzie żyją jest prawdziwym Domem. A poza tym zawsze przepięknie wygląda! 
A to wszystko naprawdę nie jest łatwe i podziwiam wszystkie Mamy, które tak świetnie i pięknie organizują życie swoje i swojej rodziny!




Ponieważ podąża za swoją pasją.

Od zawsze jej wyczucie piękna i estetyki było dla mnie niedoścignione. Już od kilku lat zajmuję się swoją największą pasją na co dzień. Zaczynała od bloga modowego, który z czasem przestał jej wystarczać i od tamtej pory postanowiła stanąć po drugiej stronie. Samodzielnie, całkowicie od podstaw opanowała sztukę makijażu, stylizacji włosów i rozwinęła swój styl. To jej strona na Facebooku, na której z ciekawości możecie zobaczyć jak świetnie moja Siostra stylizuje już nie tylko siebie. Głowa pełna pomysłów, nawet najambitniejsze realizuje z łatwością.




Ponieważ zawsze jest obok.

I to pomimo wielu kilometrów jakie nas dzielą. Może oklepanie brzmią słowa, że zawsze mogę na nią liczyć i zawsze mi pomaga. Ale taka jest prawda. Wyciągała mnie z największych dołków i przy niej cytat tylko rodzina nie patrzy w koszta jest jak najbardziej trafny. To ona motywuje mnie do działania w kierunku moich marzeń, do pisania tego bloga, do podążania za swoją pasją. Dzięki niej mam motywację do tak przyziemnych spraw jak opanowanie sztuki makijażu czy ćwiczeń fizycznych. Mimo tego, że mieszka za granicą i widujemy się zazwyczaj raz na rok, to ona wie o mnie najwięcej i jest świadkiem każdej mojej porażki i każdego mojego sukcesu. Znamy doskonale swoje gusta filmowe i literackie i mamy identyczne, niezrozumiałe dla innych poczucie humoru. Wiem, że cokolwiek się nie stanie to na nią zawsze mogę liczyć. Zawsze.



Dziękuje!


Wszystkie zdjęcia są własnością mojej Siostry Sandry :)

RELATED POSTS

6 komentarze