Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Warto znać IV

środa, lipca 31, 2013 sieczkarnia 19 Comments Category :

Dzisiaj bardziej lightowo, trochę kulturalnie, ale z pewnością apetycznie.


z

*
Sztukatułka, bo bardzo lubię ludzi, którzy potrafią odnaleźć coś wyjątkowego i chcą się tym dzielić. I uwielbiam sztukę w prostym, dostępnym dla każdego przekazie. Nie wiem czy nie natknęłam się u innego blogera na Sztukatułkę, ale jeśli tak było to dziękuje!


*
Projekt-Pomysł-Propozycja, bo uwielbiam ludzi z pazurem. I rozpoznaję takich na kilometr, a autorka bloga zdecydowanie jest taką osobą :)


*
Dabudubida, bo bardzo dobrze mi się czyta. A tym postem mnie powalił, trafia w samo serce mojej depresji związanej z brakiem odzwierciedlenia fikcji w realu.


*
FitMiracle, bo trafia bardzo dobrze w moje fitnessowe marzenia i zapędy. Gdybym tylko jeszcze miała takiego osobistego trenera jak Savannah... Oh błagam!


*
Szpilki, kawa i kultura, bo bardzo ostatnio trzeba mi było takiej kulturalnej dawki piękna i możliwości. I mam nadzieję, że blog będzie częściej aktualizowany.


*
Inside Lia, bo po prostu mnie urzekła. Lubię takie szczere, schludne i interesujące miejsca.



*

I jak podoba się? :)


RELATED POSTS

19 komentarze