Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

10 Badass Dances

czwartek, sierpnia 08, 2013 sieczkarnia 4 Comments Category : ,

Jako miłośniczka filmów i wiecznie ubolewająca nad tym, że życie to nie jest film (albo bajka) przygotowałam dla Was listę tańców, od których rosną mentalne jaja (lubię te określenie), a które widziałam w kilku z wielu moich ulubionych filmów. 

z

Zwracam bardzo dużą, w zasadzie nieświadomą uwagę na filmowe tańce i bujańce (czyli to wszystko co pod taniec nie podchodzi). To densy, które zawsze chciałam uskutecznić i dajBoziu, żeby kiedyś udało mi się choć raz tak zaszaleć. 

Kolejność dość przypadkowa.


1. Lap dance 



Uwielbiam cały soundtrack tego filmu, zwłaszcza Down in Mexico. Ten lap dance ma charakter. 



2. Taniec psychola



Jak Mr. Blonde tańczy do Stuck in the middle with you. Love it!



3. Miłość i rozróba 



Mickey i Mallory Knox w akcji.  Are you flirting with me? 


4. Twist


Pamiętam jak widziałam Pulp Fiction, podczas seansu na otwartym powietrzu na Woodstocku 2011. Ciary!



5. Familijnie



Life is a bitch and then you die. Jedna ze smutniejszych rzeczy, jakie kiedykolwiek widziałam. Tutaj trochę pozytywniejsza wersja akwariowego tańca, też godna uwagi. Zwłaszcza ze względu na Fassbendera.


6.  Zabawa w przestworzach



Wiesz, co to ironia? Kiedy banda debili tańczy w samolocie przy piosence zespołu, który zginął w katastrofie lotniczej.


7. Let's do it!



Ubóstwiam ten film i jeśli jeszcze nie widzieliście, to to jest must see!


8. Creepy & weird



To jedna z tych rzeczy, których nie rozumiesz, ale nie możesz oderwać wzroku.



9. Już to wszystko widziałam



Bardzo piękne.


10. Pure badass



Nikt nie tańczy, ale robi duże wrażenie.



*

A wy macie swoje ulubione filmowe tańce?



RELATED POSTS

4 komentarze