Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Jakie możliwości daje życie i świat?

piątek, października 21, 2016 sieczkarnia 0 Comments Category :

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się jak wiele możliwości w swoim życiu posiadamy? Jak dużo wspaniałych rzeczy może się nam przydarzyć? Jak wiele czeka na nas za rogiem, jak niesamowicie dużo możemy? Według mnie te możliwości są naprawdę nieskończone, ale nie wszyscy mają szansę z nich skorzystać...


Moja fejsbukowa grupa (jest nas niewiele, ale dajemy radę) się reaktywuje. Mam zamiar poświęcić czas na jej pełną reaktywację, bo bardzo zależy mi na kontakcie z tymi otwartymi ludźmi, których głowy są pełne pomysłów. Grupa ma proste założenie, ale wczoraj przekonałam się jak ważne jest dla tych osób bycie na TAK. Przez moją depresję grupa długo była pusta i trochę za spokojna, ale widzę, ze uczestnicy i członkowie wcale nie próżnują i cały czas mówią życiu tak. Przeprowadzki, nauka języków, siłownia, nowa praca to tylko niektóre z rzeczy na które się otworzyli. Ja też powiedziałam ostatnio tak udziałowi w konkursach (zapraszam do Ani po sens i kwintesencję), wysłałam swoje zdjęcie na konkurs kalendarzowy, a nawet zainteresowałam się Webe Partners (ale co z tego wyniknie to nie wiem totalnie). Poza tym rzucam palenie po raz drugi, trzeci czy nawet czwarty.

Na kilku grupach ostatnio zadeklarowałam także darmową pomoc przy kreatywnych projektach. Nie tylko piszę teksty, ale także jestem wirtualną asystentką i przydadzą mi się różnorodne umiejętności. Prowadzenie fanpejdży, insta, pisanie ebooków, tworzenie stron www i milion innych to rzeczy, których chciałabym się nauczyć. Nie jest ta moja oferta tak w pełni bezinteresowna, bo to właśnie o nowe umiejętności i referencje mi chodzi. Myślę, że takie działanie może mi przynieść spore korzyści. I tak, właśnie znów mówię życiu TAK.

Poza tym jestem sama w szoku ile pracy (tym razem płatnej) jest wokół. Jak wiele tych możliwości tak naprawdę istnieje, wystarczy tylko wyciągnąć rękę i trochę się postarać. Naprawdę możliwości są nieskończone.

Poza tym wszystkim zakładam także własny mastermind. Ci którzy mnie znają z pewnością zobaczą w tym wszystkim hipomanię, ale tak to właśnie w moim życiu jest. Duże okresy mega działania, które dają mi mega dobrą energię i całkowicie wyciągają z depresji. Jeśli więc ktoś z Was uczestniczy/ł w mastermindzie to podzielcie się swoimi spostrzeżeniami na tę formę komunikacji i wzajemnej pomocy.

Wspominałam już, że z jedną z moich wiernych Czytelniczek zawarłyśmy pakt działania i tak działamy już sobie prawie tydzień. Idzie nam coraz lepiej, a ja nie tylko rzucam palenie, ale też wstaję wcześniej, pracuję z Pomodoro i czytam biznesowe książki. Wróżcie nam proszę jak najdłuższą współpracę i jak najbardziej trwałe efekty.

Chciałam jeszcze podzielić się kilkoma linkami, które dla mnie są esencją mojego obecnego samopoczucia. Jest coś o super konkursie (bierzcie udział, sama bym wzięła gdybym była studentką), organizacji czasu i paru innych:
AniaMaluje i super konkurs
Marta Pisze  i organizacja czasu
Edyta Zając i darmowy magazyn psychologiczny BANG!
Bo ma być mrucznie i książki, które zmieniły jej życie


RELATED POSTS

0 komentarze