Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kwiecień - moje plany

sobota, kwietnia 01, 2017 sieczkarnia 0 Comments Category : ,

Hej ho! Napisałam już kiedyś tekst o swoich planach na dany miesiąc, a że ta forma dość trochę mi się spodobała to postanowiłam napisać raz jeszcze! Tym razem opowiem Wam o moich planach na kwiecień 2017 i sama przyznam, że nie dość, że ten miesiąc będzie intensywny to jeszcze dość oryginalny.

plany na kwiecień

0 FILMÓW I SERIALI

Niby nie jestem wielką fanką oglądania filmów czy seriali wieczorami, ale czasem po prostu bywa tak, że mam ochotę na zobaczenie czegoś dla zabicia wieczornego czasu, kiedy to mam ochotę jak najszybciej położyć się spać, bo jestem taka zmęczona! Od grudnia ja i mój narzeczony mieliśmy szatański pomysł na roczny projekt, podczas którego w każdy miesiąc będziemy się zajmować czyms innym. Będzie miesiąc niespodzianka, nauki umiejętności, wspólnych ćwiczeń, zero waste. Był już miesiąc oglądania Ted Talks, który poszedł nam dobrze i taki który wyszedł fatalnie - miesiąc biegania. W kwietniu natomiast nie oglądamy żadnych seriali i filmów. Bo tak. Będziemy poświęcać czas na czytanie książek, artykułów, blogów i słuchanie audiobooków i podcastów. Może razem podziałamy nad naszymi bullet journalami.

0 PORADNIKÓW

Zero poradników to kolejny wyczyn, któremu chcę sprostać. Jako, że jestem ich maniaczką i naprawdę czytam ich o wiele, wiele za dużo postanowiłam zrobić sobie prawie całkowity detoks. Mam zakaz na czytanie poradników, ale w kwietniu (i pewnie w maju, bo książka ma 600 stron) będę przepracowywać " Insight" Michała Pasterskiego. Tylko tę jedną, jedyną książkę. Nie więcej. Moja głowa jest już po prostu totalnie zgwałcona przez poradniki i mam coraz mniejszą ochotę na ich czytanie, zwłaszcza że niezwykle rzadko zdarza mi się je przepracowywać. Zazwyczaj po prostu kończę dany poradnik i o nim zapominam. Być może uda mi się ten detoks ciągnąć dłużej niż miesiąc, a dzięki temu udałoby mi się przeczytać sporo innych książek - o biznesie, marketingu, social mediach, sztuce, świecie czy podróżach.

ZNAJDŹ PRACĘ i PRZEMYŚL BIZNES

Dwa posty temu pisałam o tym jak to nagle moje życiowe plany znów się zmieniły. Także muszę znów znaleźć pracę, ale mam nadzieję, że tym razem zabawię w niej na dłużej. Myślę też o ogarnięciu czegoś dodatkowego, w tym przypadku zleceń. Także kwiecień oprócz czytania i nieoglądania filmów i seriali będzie także poświęcony przyzwyczajaniu się do nowych, liczniejszych obowiązków i nowego otoczenia i ludzi. Myślę, że najważniejsze jest moje pozytywne podejście i dam sobie z tym wszystkim radę. Ważne dla mnie w tym miesiącu jest także przemyślenie biznesu, który chcę założyć. Mam kilka pomysłów, a jeden z nich bardzo wychodzi na prowadzenie. Ale muszę wykonać parę telefonów z wieloma pytaniami, żeby dowiedzieć się czy mam szansę na dotację, na jakich warunkach itd. A więc możecie trzymać kciuki za te plany, bo mam nadzieję, że z czasem wyjdzie z nich coś większego. Oczywiście nie od razu Rzym i Kraków zbudowano, ale warto wiedzieć czy istnieją jakieś możliwości na przyspieszenie tego procesu.

POWRÓT DO "DROGI ARTYSTY"

Po raz kolejny już wracam do "Drogi Artysty". Zaczynałam już ten proces wiele razy i wiele razy niestety także porzucałam. Nie wiem jak będzie tym razem, ale jest coś co mnie po prostu do tej książki i całego projektu strasznie ciągnie. Nie wiem na czym to polega, ale najwidoczniej ja muszę skończyć " Drogę Artysty". Zobaczymy jak mi pójdzie tym razem, ile tygodni wytrwam, w jaki sposób będzie mi się pracowało z Porannymi Stronami, Randkami Artystycznymi czy ćwiczeniami. Być może wymyślę jakiś cykl związany z "DA", ale tego nie obiecuję, bo też nie chcę Was zanudzać.

NAUKA, NAUKA, NAUKA

Jeszcze w mojej starej pozycji zawodowej ;) postanowiłam, że będę się bardzo dużo uczyć. O marketingu, social mediach, content marketingu i czym się tam jeszcze da. Będę robić newslettery, ogarniać Wordpressa, robić grafiki w Canvie, słuchać podcastów, przeczesywać blogi, czytać fachowe książki i ebooki, uczyć się copywritingu, ogarniać własne portfolio itd. itd. Czyli jak najwięcej nauki się da. W praktyce i w teorii. Dla siebie, dla swojego biznesu, dla swoich zleceń. I tym także zajmować się w kwietniu.

ROZWÓJ BLOGA

I last but not least. Oczywiście rozwój bloga. Pojawi się na blogu z pewnością jeden wywiad Being Badass, jeden wywiad z wyznawcą/wyznawczynią Zero Waste, a także nowa seria o chorych psychicznie bohaterach, którą prawdopodobnie zatytułuję Historie Bohaterów. To tyle jeśli chodzi o wywiady. Poza tym postaram się regularnie pisać na fanpejdżu, być może zacznę dla Was pisać ebooka i spróbuję urozmaicać wpisy zdjęciami. Oczywiście Was może to mniej interesować, ale ja chcę mieć to jako podkładkę za miesiąc, kiedy będę sprawdzać co udało mi się zrobić. Zdecydowanie spróbuję także rozpocząć nowy cykl na blogu i wprowadzić jakiś projekt, ale o tym na razie cichosza. 

To moje plany na ten miesiąc. Jakie są Wasze? Blogi, ćwiczenia, wychodzenie z domu na łono natury, nauka czy cokolwiek innego?



RELATED POSTS

0 komentarze