Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Pudełko wspomnień czyli małe rzeczy i wielka radość

czwartek, kwietnia 04, 2013 sieczkarnia 7 Comments Category : ,

W życiu każdego człowieka miejsce ma bardzo wiele pozytywnych, przyjemnych i wartych zapamiętania wydarzeń. Tak jak warto utrwalać swoje wspomnienia  " na taśmie " , tak samo warto kolekcjonować piękne chwile w postaci małych rzeczy, które będą nam o nich przypominać. 
Dlatego zachęcam do stworzenia własnego pudełka wspomnień, bo warto celebrować swoje życie i doceniać je takim jakie ono jest.


Dzisiaj osobiście zakupiłam śliczne pudełko, które od razu zapełniłam wszelkimi pamiątkami, symbolizującymi fajne momenty mojego życia. 
Od biletów z koncertów, zaproszeń ślubnych, zdjęć, kartek z życzeniami, listów aż po śmieszne gadżety, drobne prezenty od bliskich mi osób i rzeczy, które można by traktować jak śmieci, gdyby nie ich sentymentalna wartość.

A same pudełko może wyglądać jak tylko się Wam zamarzy. Także to jaki okres czasu czy wydarzenie ma obejmować, zależy tylko od Was.

Moje pudełko to misz masz całego życia i tego mam zamiar się trzymać, ale Wy możecie równie dobrze zrobić pudełko swojego związku, swojego dziecka, okresu studiów itp.
Z pewnością z czasem pudełko trzeba będzie wymieniać na coraz większe ale myślę, że warto. O zbyt wielu  pięknych rzeczach można zapomnieć, jeśli nie będziemy mieli żadnych przypominajek.

A teraz mała dawka inspiracji :












RELATED POSTS

7 komentarze