Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Filmy, które zryją Ci głowę

wtorek, sierpnia 20, 2013 sieczkarnia 11 Comments Category : ,

Smaczny kawałek filmu dający do myślenia zjem ochoczo. Każdą taką perełkę traktuje tak jak dziecko nową zabawkę. Rzadko oglądam proste i zwyczajne filmy. Wcale nie oglądam komedii, filmów romantycznych, okruchów życia, sensacji i hitów kinowych. Największy procent mojego uznania zdobywają jednak horrory i filmy poryte. Im bardziej, tym lepiej.



Dzisiaj mam dla Was dawkę filmów, po których seansie możecie mieć ochotę na jednego. Nie każdy jest dobry, ale każdy z pewnością zapada w pamięć.



W Australii jest prawdopodobnie najwięcej szaleńców i opętańców. W tym filmie atmosfera jest gęsta od totalnego popieprzenia. Zdjęcia są tak mroczne i brudne, że nawet jak nie ma ostrych akcji i tak ciarki przechodzą.

z


Uwielbiam twórczość Elfriede Jelinek i według mnie pisze ona na podobnej płaszczyźnie co Chuck Palahniuk. Powieść jest super, a ekranizacja wcale nie odstaje. Pianistka to film perwersyjny, zawstydzający i bolesny. Ubolewała moja przyzwoitość, dobry smak i człowieczeństwo.

z



Tutaj to już nie przelewki.  Mroczna i cicha dziura, głowa lalki, smród i brud, a na koniec nieboszczyk. Tych fantazji nigdy nie zapomnę.

z



Jeden z moich ulubionych filmów i mogę iść na gołe klaty z tym kto stwierdzi, że to shit. Oglądając ten film jestem zła, smutna, płacze i boję się jednocześnie. To jest godna mieszanka.

z



Kocham von Triera! Po tym filmie pokochałam Nicole Kidman. Pomysł na formę i realizacja, których aż szkoda opisywać słowami, bo to po prostu trzeba zobaczyć.

z



Po tym filmie zaczęłam się bać o swoją córkę, której jeszcze nie mam. Zaczęłam się jeszcze bardziej bać Rosjan, niepozornych typków i pokochałam ten kawałek. 

z



Każdy film o gwałcie psuje mi krew w żyłach i bardzo podnosi poczucie wszechobecnej niesprawiedliwości na świecie. Ten film pokazuje jednak to co każda ofiara powinna mieć prawo zrobić ze swoimi oprawcami.

z



To już naprawdę gruby hardkor. Nie do końca polecam ten film, ale jak masz ochotę na coś mocnego to dawaj.

z


Kolejny rosyjski rozwalacz psychiki. Bardzo duże porycie, zezwierzęcenie i szaleństwo jak na jeden seans.

z


Na koniec coś co ostatnio jest i chyba niestety zawsze będzie na czasie. Jak myślisz, że wszyscy zamachowcy, oświeceni wariaci i terroryści to rzadkość to sprawdź ten film. Głowę urywa od samego początku, no bo skąd się biorą tacy ludzie?

z




Ten dziwny temat pokręconych i złych filmów nie został przeze mnie wyczerpany i chętnie Was jeszcze pomęczę, o ile nikt z Was nie zwymiotuje albo nie zemdleje oglądając powyższe.



A Wy w jakich gatunkach filmowych się lubujecie?


RELATED POSTS

11 komentarze